2018. április 2.

Titkos kert

A Feltámadással felélesztem a blogom. 
Sokáig agyaltam rajta, de úgy gondolom, a tárgyaim megérdemelnek egy kuckót, komódfiókot, ahol elkészültük után megsimogatom és jelképesen elteszem őket. Megőrzöm itt emlékül azt is, ami máshoz kerül.
Amire most a legbüszkébb vagyok és rávett az újrakezdésre ez a hímzett kertecske.
Volt a egy ikeás Kvill keretem, formás, de nagyon műanyag. Pentartos effekt pasztával kővé varázsoltam. Lealapoztam, rávittem szivaccsal nyomkodva a pasztát, majd mivel a legvilágosabbat vettem meg, száradás után megszíneztem sötétebb szürkével, zöldekkel. 
Ez a dús, gazdag, növényi hímzés, különböző öltési technikákkal, minta nélkül, szabadon öltögetve régi vágyam volt. Kevesebb színt akartam használni, de elkapott a gépszíj ebben a szürke, esős időben.
Marie Mills festményei inspiráltak. (lsd: legutolsó kép)
Nézz szét a kertemben és kövesd a terméseit ezután is! ;)









Képtalálat a következőre: „marie mills paintings”
Marie Mills


13 megjegyzés:

  1. Barbi! Ez valami hihetetlen... gyönyörű, engem teljesen elvarázsolt!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, mint minden alkotásod. Nekem egy érintetlen tavaszi mezőt juttat eszembe. :-)

    VálaszTörlés
  3. örülök, hogy feltámadt a blogod:) Ez az alkotás megint csodálatos, mint minden, ami kikerül a kezeid alól:)

    VálaszTörlés
  4. Húúú ez gyönyörű lett!! Egy ilyet összehozni nekem is régi vágyam, gyűjtögetem az öltésfajtákat , de még nem volt merszem belevágni.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép, és nem csak a míves hímzés, de a kerettel való összhang is, tényleg olyan, mint egy régi kőkerítéssel körbevett csöndes, gyönyörű kert. :-)

    VálaszTörlés
  6. De jó, hogy ismét írsz! És ismét egyedit alkotsz!

    VálaszTörlés
  7. Hű! Barbi! Tényleg ez a titkos kert! Bámulatosan szép! Jaj,de hiányzik a hímzés.:) Bele kell csempésznem az ecsetes világomba.:) A keret-varázslás is bámulatosra sikeredett!

    VálaszTörlés
  8. GYÖNYÖRŰ!!! 🌹🌹🌹

    VálaszTörlés